سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق


86/11/17 ::  6:21 عصر

ا حق

مدتهاست شعر نگفته ام

می دانی چرا؟

آخر ــ

واژه ها از نوک قلمم سرریز می شوند و

من جا می مانم در همان لغت اول.

تا می نویسم تولد

به مرگ می رسم

و روی کاغذ سفید پر از لکه های چای و خاکستر سیگار

جز همین دو کلام ، چیزی نمی یابم.

واژه هایم از ثانیه ها تندتر می دوند

و من با ذهن کورم ، نمی شنوم واژه ها را

و نمی فهمم تفاوت تیک تیک ثانیه ها و جیک جیک واژه ها را.

گاهی "ت" تولد را ننوشته ، مرگ می آید.

و شعرم می شود تمرگ ــ

نامفهوم است.

نمیدانم یک حرف "ب" از کدام واژه جا مانده نوک قلمم

می گذارمش اول شعرم

وفریاد میزنم

بتمرگ.
نویسنده : مهدی شیری زاده

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
28938


:: بازدید امروز :: 
1


:: بازدید دیروز :: 
0


:: پیوندهای روزانه::

:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

عشق

:: دوستان من ::

جوک

:: لوگوی دوستان من ::


:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

شعر